Serwis prasowy

/ Firma / Serwis prasowy / Biuletyn podsumowujący najważniejsze wydarzenia

Dodano: 2018-08-16

Biuletyn podsumowujący najważniejsze wydarzenia

Od kilku tygodni trwają intensywne prace mające na celu uporządkowanie złożonej struktury, jaką tworzą wszystkie firmy wchodzące w skład Grupy Piotr i Paweł. Do wdrożenia tego zadania został powołany zespół doświadczonych menadżerów reprezentujący kluczowe segmenty Grupy.

Naszym celem jest wzmocnienie efektywności całej struktury oraz uproszczenie zarządzania i komunikacji wewnętrznej. Silnie konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od nas stałego monitorowania i  wprowadzania innowacyjnych rozwiązań.

Efektem zmian struktury jest również program optymalizacji sieci sklepów, połączony z zamknięciem wybranych placówek. W ostatnich dniach zakończyły działalność sklepy w podwarszawskich miejscowościach Zielonka i Wesoła.

Marka własna Piotr i Paweł przygotowuje wdrożenie kolejnych produktów oraz face-lifting swojej linii podstawowej. W tej chwili w portfolio marki własnej znajduje się 900 produktów w tym żywność Bio i funkcjonalna, nad dostępnością których intensywnie pracujemy.

W ostatnich dniach września nastąpi uruchomienie nowego programu lojalnościowego. Nazwy programu jeszcze nie znamy. Trwa przegląd agencji interaktywnych, w którego wyniku wybierzemy między innymi nazwę i najciekawszy projekt wprowadzenia naszej aplikacji na rynek. Efekt przeglądu agencji będzie znany w pierwszych dniach września.

W tym momencie trwają intensywne prace dotyczące samej aplikacji lojalnościowej. Już pod koniec sierpnia rozpoczniemy etap testów wewnętrznych.

Aktualny program lojalnościowy Podwajamy rabaty, w obecnej formie będzie funkcjonował do końca bieżącego roku. W momencie wprowadzenia nowego programu przestanie funkcjonować karta rabatowa 3-4-5%. Przechodząc do naszego nowego programu wszyscy posiadacze dotychczasowych kart rabatowych otrzymają przygotowaną tylko dla Nich ofertę specjalną.

We wrześniu będziemy również mogli testować nowy projekt komunikacyjny dotyczący przestrzeni sklepów. W jednej wybranej placówce pojawią się nowe oznaczenia i materiały POS. Całość oparta jest na naszej nowej platformie komunikacyjnej, której widocznym efektem jest choćby nowy format gazetki.

 

Zespół komunikacji wewnętrznej.